.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است.
حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شامگاه  دیروز دوشنبه از عملیات نظامی خبر داد که در جریان آن یک کشتی باری نظامی متعلق به آمریکا در خلیج عدن هدف قرار گرفت.

 

سریع با بیان اینکه این حمله با موشک‌های مناسب صورت گرفته است، گفت: نیرو‌های مسلح یمن تأکید دارد که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، قطعی است و هر گونه حمله جدید، بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

 

شبکه خبری المسیره به نقل از سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گزارش داد: همچنان از عبور کشتی‌های اسرائیلی یا حرکت کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی جلوگیری خواهیم کرد تا حملات اسرائیل به غزه متوقف شود و محاصره ملت فلسطین درهم شکند.

 

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح یمن تمامی اقدامات دفاعی و هجومی را در راستای دفاع از خود می‌داند، خاطر نشان کرد: نیرو‌های مسلح همچنان به هرگونه حمله آمریکا یا انگلیس به کشورمان پاسخ خواهد داد.

 

‏ مکس بلومنتال روزنامه نگار آمریکایی هم اخیرا ضمن تمجید از اقدامات انصارالله، تأکید کرد: کاری که انصارالله انجام می‌دهد را اخلاقی‌ترین مداخله نظامی در طول عمرم نامیده‌ام. چیزی که حوثی‌ها به دنبال انجام آن هستند، اعمال فشار اقتصادی بر اسرائیل برای متوقف‌کردن نسل‎کشی در غزه است.

 

وی همچنین گفت: تنها کاری که آن‎ها باید انجام دهند این است که آتش‎بس در غزه را آغاز کنند و سپس کشتیرانی در دریای‎سرخ به حالت عادی باز خواهد گشت. بایدن به دلیل نقض قانون‎اساسی با اعلام جنگ علیه یمن باید استیضاح شود. او باید در یک دادگاه بین‌المللی به جرم نسل‌کشی در کنار آنتونی بلینکن متهم شود.

 

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن شامگاه یکشنبه تأکید کرد که این کشور، در حمایت از ملت فلسطین، کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهد داد تا اسرائیل به حملات خود به غزه پایان دهد.

 

عبدالسلام از همه کشور‌ها خواست که خود را قربانی فریبکاری آمریکا نکنند و تأکید کرد که واشنگتن هم باید از مسئولیت خود در قبال توقف حمله به غزه شانه خالی نکند.

 

‏وی در پایان گفت که یمن بر اساس اصل حق دفاع از خود، اجازه نخواهد داد حاکمیتش نقض شود و در برابر هرگونه تجاوزی، دست بسته باقی نخواهد ماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.